Friday 7 December 2012

Testimoni Pelanggan


TESTIMONI



"Sebagai seorang usahawan kebanyakan hidup saya saya telah terlibat dalam beberapa jenis perniagaan yang berbeza, termasuk beberapa perniagaan rangkaian. Sejak pengalaman saya yang lepas semuanya tidak pernah positif (atau yang perlu saya katakan tidak berfaedah), Organo Gold telah mengubah persepsi saya terhadap dunia MLM kerana banyak sebab berlainan. Manfaat yang ditawarkan terhadap ramai amat menakjubkan. Saya melihat ia sebagai situasi menang-menang untuk diri saya dan untuk semua orang bahawa saya mempunyai potensi untuk dicapai. Saya amat teruja untuk menjadi sebahagian daripada syarikat ini. " - Jose L.

 
"Saya tidak pernah suka teh hijau sebelum tidak kira apa jenama saya cuba, tetapi saya suka Organo Gold Teh Hijau. Saya juga selalu membeli mochas dari kedai-kedai kopi istimewa, tetapi Organo Gold Mocha setiap titisannya sangat lazat."
Holly H., Victoria,BC,Kanada.

"Organo Gold adalah No 1 bagi saya.! Saya suka Ganoderma dan sejak saya mula mengambilnya terasa bertenaga. Saya tidak pernah mempunyai tenaga yang begitu banyak .Orang menyangka saya dalam 20'an bukanya 40'an. Saya mahu semua orang merasakan kebaikan ini setiap hari! " 
- Anne B., Nanaimo, BC, Kanada

"Produk yang OG yang saya telah diambil membantu meningkatkan kecergasan kami di tempat kerja. Kami berasa hebat kerananya"
Shane&JessicaV.,Pueblo,Colorado

"Sejak saya telah minum kopi Gold Organo saya mengalami tekanan yang kurang dan kesihatan umum yang lebih baik. Saya telah mencuba produk selama lebih enam minggu dan berasa hebat."
-Bob,P.,Magnolia,Texas

"Kami suka rasa kopi OG! Kami mempunyai lebih banyak tenaga, kami tidur lebih baik berbanding sebelum ini dan bangun segar. Keluarga kami menyukai perniagaan ini dan kita SEMUA boleh melakukan perkara-perkara yang menjana pendapatan sanbil menikmati kopi! Masa tidak boleh menjadi lebih sempurna tanpa Organo Gold. "
Stone & Jackie A. Keluarga, Magnolia, Texas

"Saya telah mula mengambil kapsul sekali sehari dan tidak boleh percaya tenaga yang saya ada! Saya bekerja di barisan hadapan hospital penjagaan akut dan saya benar-benar percaya bahawa faedah ganoderma akan membantu saya kekal sihat untuk menangani apa jua cabaran! "
Nadeane Nelson, Regina, SK, Kanada

"Saya telah minum kopi hitam OG sejak Februari 2009 dan menyukainya! Jika anda sedang mencari untuk pengalaman kopi hitam yang sebenar, minuman ini adalah untuk anda. Ia mesti cuba untuk mana-mana peminat kopi."
Pat Wagman, Regina, SK, Kanada

"Saya tidak dapat bayangkan minum kopi" segera "selepas minum kopi dibancuh selama bertahun-tahun, tetapi kopi OG hebat. Selepas beberapa cawan saya jatuh hati. Organo kopi Gold-satunya kopi yang saya kini akan minum. Saya mengambil beberapa cawan sebelum kemana-mana. Saya harap semua orang cuba produk ini. " 
-HeatherK.,Calgary,AB,Kanada

"Saya begitu menghargai Kopi Gourmet Organo dan Pelan Pemasaran Baru Hibrid dan ganjaran setiap orang. Minum Kopi Ganoderma akan memperbaiki kehidupan saya dalam pelbagai cara. Saya komited untuk berkongsi mesej ini kesejahteraan. Organo Gold telah benar-benar membawa semua hadiah alam , dan satu peluang dengan plan ganjaran cemerlang. "
P.L. Washington State

"Organo Gold adalah kelas pertama. Saya berbangga untuk mengambilnya ke Rumah Putih, Vatican, restoran lima bintang yang terbaik, atau kedai-kedai kopi lain walaupun. Produk ini adalah satu khazanah yang benar. Saya sedar saya mempunyai tanggungjawab untuk membantu kehidupan perubahan dan saya boleh berbuat demikian dengan Organo Gold. Ia bukan harapan tetapi kenyataan,
-A.B.

"Perniagaan Organo Gold adalah yang terbaik. Dan begitu juga rakyat. Terima kasih OG!" 
-Pam T.

No comments:

Post a Comment