Friday 7 December 2012

Coffee Organo



ORGANO GOLD INC, PEGELUAR PRODUK 'HEALTHY COFFEE' PREMIUM NOMBOR 1 DI DUNIA, SEBUAH SYARIKAT MLM DARI CANADA KINI TELAH TIBA SECARA RASMINYA DI MALAYSIA. SEBUAH SYARIKAT YANG MENGEJUTKAN DUNIA MLM GLOBAL DARI SEGI PENCAPAIAN JUALAN SERTA PENCAPAIAN PENGEDAR BEBAS YANG AMAT MENAKJUBKAN WALAU BARU DITUBUHKAN PADA 2008.



Ianya mudah,senang dan hanya Kopi. Sudah tentu lebih mudah diduplikasi bukan. 
  • Produk santai bermutu tinggi dengan 100% 'Ganoderma Organik'.
  • Kopi secara semulajadi ialah keperluan.Sebahagian besar penduduk dunia meminum kopi.
  • Ianya ialah minuman ke-2 diambil oleh setiap orang selepas air.
  • Ianya menjadi komoditi kedua terbesar didagangkan di Pasaran Hadapan selepas minyak.
  • Ianya sesuatu yang diminum tanpa perlu disuruh atau dipaksa.
Apakah ayat paling 'power' atau popular digunakan bila mengajak kawan ke restoran/warung setiap pagi, petang atau malam? Fikirkan.. 

'Jom minum kopi', itu lah paling semulajadi.. Cuba bayangkan jika ayat itu ditukar kepada 'Jom minum soya'.. isshh amat tidak sesuai kan.. 

Jadi kami di Organo Gold mengalu-alukan anda sebagai pengguna, rakan niaga atau pun bakal jutawan baru dari Malaysia dengan produk yang bermutu, mudah, murah dan plan perniagaan yang adil, hebat serta mudah dicapai walau anda tiada pengalaman atau pun terlalu tua. 

Selagi anda boleh berkongsi minum kopi dengan seorang atau dua yang lain, tangga-tangga kejayaan pasti berada di hadapan. 

Kejarlah impian anda dengan platform ini sekarang ! Sistem kumpulan kami juga akan mempastikan bisnes ini lebih mudah dipopularkan dan diduplikasikan. 

Gandakan usaha ini di dalam tiga bulan sahaja, anda pasti gembira dengan hasilnya ! Impian untuk memperolehi pendapatan bulanan mencecah 5 angka bukan lagi igauan dengan Organo Gold. 

Daftar dan jadilah sebahagian dari kejayaan keluarga besar kami. (Isikan Borang Pra Pendaftaran sekarang dan kami akan menghantar sampel kopi Organo Gol Percuma kepada anda atau hubungi 013-2599522 untuk keterangan lanjut.

GANODERMA: RAJA HERBA YANG AJAIB 

GANODERMA LUCIDUM

Ganoderma Lucidum adalah sejenis cendawan yang biasanya terdapat pada kayu atau batang pokok. Di Malaysia, Ganoderma di kenali sebagai Kulat, Jamur Kayu di Indonesia, Lingzhi di kalangan masyarakat China dan dalam Bahasa Arab ia di kenali sebagai Al Kamah. Khasiat dan faedah Ganoderma Lucidum dalam memperbaiki kesihatan telah terbukti sejak zaman Kaisar Shi Huang Tie( 256- 310 SM) . 

Terdapat lebih 200 spesis Ganoderma tetapi hanya 6 sahaja yang mempunyai kesan dalam bidang perubatan iaitu Gano Ruyi, Gano Otak, Gano Hati, Gano Kimshen, Gano Jantung dan Gano Merak. Sepanjang penelitian selama 15 tahun, penulis mendapati gabungan 6 jenis ganoderma ini memperolihi hasil yang memberi faedah kepada kesihatan umum. Kaedah pemprosesan organik menggunakan dedak padi, serbuk beras perang dan bahan semulajadi yang lain berjaya menghasilkan Ganoderma yang berkualiti tinggi dan bermutu.

Berdasarkan penelitian yang dibuat, terdapat zat-zat aktif yang berbeza ketika pertumbuhan Ganoderma pada peringkat awal ( Miselium ) dengan Ganoderma yang telah matang. Bagaimanapun zat aktif pada kedua-dua peringkat ini saling berkaitan dan saling bertindak balas.
'Change your Coffee, Change your Life'

No comments:

Post a Comment